۴ آذر ۱۳۸۷، ۱۰:۳۰

فرهنگ و هنر مطبوعات در مهر /

پایان جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها

پایان جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها

اختتامیه جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها، همایش سینمای ملی، طرحی برای فردا و اعتصاب بازیگران هالیوود عناوین برجسته صفحه فرهنگ و هنر مطبوعات امروز دوشنبه چهارم آذرماه 87 هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، "ایران" در صفحه فرهنگ و هنر می‌پردازد به نگاهی به فیلم "چارچنگولی" و مطلبی درباره سینمای ژاپن. معرفی برندگان جایزه و نشان ادبی جلال، اختتامیه جشنواره مطبوعات، معرفی گروه‌های بخش جنبی جشنواره موسیقی فجر، برگزاری کنسرت گروه مولانا، بازیگران هالیوود در تدارک اعتصاب و اخبار کوتاه در صفحه پایانی آمده است.

"جام‌جم" در صفحه رسانه می‌پردازد به پخش مجموعه "کارگاه علوی" از این هفته، نشست همایش "سینمای ملی، طرحی برای فردا"، یادداشتی بر "آواز گنجشک‌ها" و اخبار کوتاه. معرفی نشدن داوران جایزه جلال، حرف‌های محمد موسوی درباره کنسرت گروه عارفان و معرفی برنامه‌های امروز شبکه‌های سیما در صفحه فرهنگ و هنر کار را تمام می‌کند.

"همشهری" در صفحه تجسمی می‌پردازد به گزارشی از نمایشگاه فروش آثار عکس ایران، نگاهی به آثار فریدون آو و برنامه نگارخانه‌ها. گفتگو با متیو آمالریک بازیگر فیلم "میزان آرامش" و مطلبی درباره "مجموعه دروغ‌ها" و "شوالیه تاریکی" در صفحه سینما، بررسی راهکارهای ایمن‌سازی سالن‌های سینما به بهانه سوختن سینما جمهوری در صفحه فرهنگ و بین‌المللی شدن جشنواره فیلم 100، "بی‌پولی" در آخر راه، حضور 54 هنرمند ایرانی در حراج بونامز و اخبای کوتاه از میرکریمی، عزیزی، پلنگی، ولدبیگی، جلیلی و ... در صفحه ادب و هنر منعکس شده است.

"وطن امروز" در صفحه فرهنگ و هنر می‌پردازد به بخش پایانی گفتگو با محمدمهدی عسگرپور کارگردان مجموعه "گل‌های گرمسیری"، یادداشتی بر رمان "بادبادک‌باز"، انتقاد از مجموعه "یوسف پیامبر"، برگزاری دومین جشنواره ادبی "یاد و یادگار"، نشست خبری گروه موسیقی عارفان و اخبار کوتاه. گزارشی از آخرین روز نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، گپی با مصطفی زمانی بازیگر نقش یوسف، برپایی جشنواره تجسمی فجر و اخبار کوتاه در صفحه پایانی مورد توجه قرار گرفته است.

"اعتماد ملی" در صفحه ادب و هنر می‌پردازد به مرور رویدادهای فرهنگ و هنر جهان، پیشنهاد آلبوم موسیقی "بانگ مهر"، گرامیداشت مرتضی ممیز در فرانسه، پروژه جدید احمد نادعلیان، گپی با حسن انوشه، به تعویق افتادن ساخت فیلم "شریک"، معرفی گروه‌های بخش جنبی جشنواره موسیقی فجر و اخبار کوتاه.

"اعتماد" در صفحه پایانی می‌پردازد به دومین افتتاحیه بزرگ تاریخ سینما برای فیلم "گرگ و میش"، دومین واکنش مدیران سیما به اعتراض سینماگران، 60 اثر از 54 هنرمند ایرانی در حراج بونامز، تقدیر از رضا قیصریه و ابراهیم حقیقی، سه مستند ایرانی در جشنواره ایدفا، چند یادداشت و اخبار کوتاه.

"حیات نو" در صفحه فرهنگ و هنر می‌پردازد به گفتگو با رضا ناجی بازیگر فیلم "آواز گنجشک‌ها"، نخستین دوره جایزه جلال و اخبار کوتاه. نشست مطبوعاتی همایش "سینمای ملی، طرحی برای فردا"، مروری بر اخبار جشنواره موسیفی فجر، مت دیمون در دنباله بورن، یک استعفای دیگر در انجمن فیلم کوتاه، شهرام ناظری در خوی، یک ساله شدن ماهنامه "سینمای پویا" و اخبار کوتاه در صفحه پایانی آمده است.

"جوان" در صفحه پایانی می‌پردازد به حرف‌های حبیب والی‌نژاد مستندساز "روایت فتح"، برگزاری دومین جشنواره ادبی "یار و یادگار"، واکنش رئیس المنار به ممنوعیت پخش برنامه‌های این شبکه در آلمان، اعلام زمان و مکان فروش بلیت‌های جشنواره موسیقی فجر، روی خط فرهنگ و اخبار کوتاه.

"کارگزاران" در صفحه تجسمی می‌پردازد به مطلبی به مناسبت سومین سال درگذشت مرتضی ممیز و نگاهی به پوسترهای تئاتر در ایران. اعلام نامزدهای نهایی جایزه خورشید، پروژه جدید فرزاد موتمن، شکست مذاکرات انجمن بازیگران و تهیه‌کنندگان آمریکا، قطعیت حضور معاونت سینمایی در برنامه "دو قدم مانده به صبح" و "کارگزاران" از نگاه سیاستمداران در صفحه پایانی کار را تمام می‌کند.

کد خبر 788676

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha